Boven....



Så då var jag boven i dramat som vanligt..!!..

Alla bara tar allt så personligt...

Detta handlar inte om att hänga ut någon..
NEJ NEJ..

Hade jag velat det så hade jag skrivit ut namn och annat!!

Och jag är inte blind när det gäller att det är han som oxå tar kontakt..
Jag vet..

Men släpa honom??
Det är inte så lätt FATTA NI VÄL!!

jag älskar denna man..
Han är mitt allt..
Jag har gjort så mycket förändringar i mitt liv just för honom...

Visst kanske tråkigt att han kanske inte inser och ser det..!!
Vill bara få lugn och ro och en riktig familj!!

vill inte ha en massa bråk..

Och ta deta med henne själv,? jag har försökt...
Flertalgånger ..
Men det började med lögner..
Tösen satt och ljög mig rakt upp i huvudet i telefon!!

Energi?
Man kan ju inget annat..
Tänk er in själv??
Tänk om det var du detta hände..
Hur hade du mått??
Hur hade du reagerat??

Ja allt är så tramsigt som ni nu skriver...
Men läs inte då om ni tycker det är jobbigt att läsa hur jag känner och mår..
För vad jag vet så är detta min blogg..
Här är det jag som skriver vad jag vill när jag vill!!!

Kluven är man..
men fan inte svag....






Skvaller leder ingen vart!!


Kommentarer
Postat av: Renée

Jag tycker bara det är sjukt låg stil att sitta och skriva en massa skit om folk över internet, jag förstår inte meningen? Och precis som Malin har kommenterat, de e så lågt! Caroline är nog inte främmande för att ha ett litet möte så kan ni berätta där hur ni tycker hon är m.m.. Men att skriva om folk över nätet är fan pinsamt!



(detta är min mening, inget ni behöver ta er åt av om ni inte känner för de) och ja jag vet att detta är din blogg där du får skriva vad du vill, de bryr jag mig inte om för jag hatar när jag läser skit om folk, varsesig jag känner dem eller ej!

2010-12-15 @ 12:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0