Hjärtlös



Jag har haft en del förhållanden,
några längre och en del korta,
men aldrig känt så här starkt som jag gör för honom.
Fick uppleva den där känslan av att "hitta hem" som folk pratar om.

Jag har mina hjärnspöken,
 jag letar fel hos killen jag träffar.
 Det går helt på automatik och plågar mig så mycket att jag tappar fullständigt bort den jag är.

Han säger att vi har det bra och att han vill leva med mig och vårat barn.
Han verkar jätteledsen och nedstämd och jag har gråtit och skällit massor på honom. :(
Vill inte skälla på honom!


Varför kan han inte göra sig av med henne? 



Han säger att det är hon som  söker upp honom. 
(bullshit)

Jag vill inte förlora honom. Vi är en familj!!
 jag är inte ens ledsen längre utan mest besviken och arg......

hur kan man vara så hjärtlös ?

hur kan man stå ut med sig själv när man har förstört en människas liv flera gånger ?
hur kan man stå ut med sig själv när människor hatar en ?
hur kan man stå ut med sig själv när folk gråter för att dom är sårade?
hur kan man leva med sig själv när man är som ........ ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0