Hmmm

Ha ha ha

Förra inläget var lite agresivt men jag ha visa såna dagar :P

Och nä det var inget hot till någon.. LOL

Men men ni får tat hur ni vill faktiskt...

Vem bryr sig!!??

Not me...

Ja vad ska man mer blogga om då??

Ska ta tag i mitt liv tänkte jag...
Då jag har suttit fast på samma jobb i 6 år nu..
Som jag inte ens trivs på.. "suck"

Så tänkte göra karriärs byte.. :)
Wiiii
är ju inte en dag försent..!!

vem vill vara på ett jobb som gör att man känner sig åtsidosatt och obekväm??

Så nu e det dags...!!

är i svedala hela dagarna då allt går toppen med killen :)
Allt känns bra just nu och allt bara flytter på ...

Alma mår bra..
Hon älskar att vara här...!!
Hon har väl "saknat" sin pappa....

.............
Hmmmmm vad mer??

Ja jag vet inte har inte så mycket att skriva om...!!!
Mer än att jag är nöjd med mitt liv... !!!

Hoppas allt är bra med er alla !!

Kramizar ME

Kommentarer
Postat av: H-man

Jag är avunsjuk på dig som vågar/orkar ta tag i ditt liv (hur man nu vill se på det).

Det är bara att säga grattis och önska lycka till.

You are beautiful.

2010-12-10 @ 22:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0