Suck



Allt är bara sååå löjligt..!!

Har skrivit av mig och försöker få denna människa att fatta att jag inte vill ha henne delaktig ivårt liv..
Jag gav henne chansen att ta detta på ett vuxet och moget sätt men det tog hon inte..!!

Visst så är det så att om man inte känner personen eller att man inte vet så är det inte ditt fel..
Men så är inte fallet här mer..........

Flickan vet att jag finns och det har hon vetat länge (hela tiden nästan..)
Var av ingen respekt!
antingen blind eller bara för dum för att inse..

Saken är ju bara den att jag fattar inte vad som sysslas med...
gilllar man att dela?
Gillar man att veta att personen direkt efter dig åker hem till sin så kallade familj och även doppar där?!

Det finns ingen ursäkt då detta är fullt medvetet
och då får man ta sina handlingar!!!

Gammalt?
Hmm
tycker inte det var så längesen det var söndag´s kväll!!

säger definitift inte att allt ligger hos henne...
klart inte....

Men hon är fullt medveten om allt...!!

Så denna är inget helgon....
Bara så dryg



Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma Emma Emma???



Du är väldigt hemmablind. Caroline är min vän och hon umgås inte med Nedzad, hon släpper inte till honom, om det så skulle vara det sista hon gjorde.



Var en vuxen själv och ta det med henne. I stället för att babbla rapakalja på din blogg om skit du bara gissar dig fram till. Och du har så fel.



Och känner jag Caroline så pass bra som jag tror att jag gör så kan hon komma att anmäla dig för dessa personliga påhopp du gör om henne med offentliga handlingar, som är lögner rakt av.



Du anar inte hur stark handlingskraft Caroline har, du förstår nog inte ens i heller att hon vill verkligen inte vara med någon förutom en man, och den har hon i säkert förvar. Tro mig när jag säger, du är ute och cyklar..

2010-12-14 @ 23:14:18
Postat av: Ella

Dum idé av dig då att srkiva hennes namn pucko! Tack vare dig så har vi ju nu ett namn. Emma skriver fan allt i gåtor och man fattar halv sju och ändå är hon min bästa vän. Men somsagt, tack vare DIG! Jisses..

2010-12-16 @ 19:18:56
Postat av: Anonym

ella! Haha håll dig till saker på din egen nivå. Som du lättare kan förstå. Stackars sate.

2010-12-17 @ 23:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0