DU/ NI ANONYM... svar på tal!





Anonym
om
Suck:

ella! Haha håll dig till saker på din egen nivå. Som du lättare kan förstå. Stackars sate.

IP: 192.71.148.10
.........................................
Svar på tal
 
Sluta klanka ner och komentera om du/ni inte kan skriva vem du/ni är..!!

Jag kan ta kretik och dumma komentarer men jag tycker det är höjden av feghet att inte våga skriva vem man är!

Ella har skrivit ut vem hon är och vågar stå för det och hon får lov att ytra sig exakt hur hon vill!!
Och antar att du/ni inte ens känner henne "anonym" så klanka inte ner på hennes intelekt och vilken nivå hon står på!! när du är långt under den själv! som inte ens vågar stå för vem du/ni är!

Ska du/ni komma hit och spela nått viktigt så tycker jag att du/Ni ska skita i det faktiskt för där är ingen som lyssnar eller tar något seriöst av det du/ni skriver när det inte blir skrivit något namn faktiskt!!


"Det är så jävla fegt"
Jag tycker inte att vi spelar med samma spelregler när någon gömmer sig bakom att vara anonym....



Samtidigt har jag all förståelse för att man IBLAND kan behöva vara anonym på Internet...
Men inte när det gäller nervärderingar eller fakta om en annan människa...

Stå upp för vem ni är istället om ni ska komma hit och trycka er skit..!!


Kommentarer
Postat av: tezan

alltså gumman ;-) det stavas "kommentera" och "kritik" hihi va tvungen bara ;-) hihi förlåt <3

2010-12-18 @ 12:54:00
URL: http://tezanricht.blogg.se/
Postat av: Ella

På min nivå? Du verkar ju inte ens veta vem du själv är! Back the hell off! Det finns väl inget värre än sådana som dig som lägger dig i andras liv och deras sätt att hantera det. Det är sådana som du som ger många saker ett namn. Jag tycker synd om sådana som dig, som varken vet in eller ut. Detta är en blogg om VERKLIGA saker, om verkliga tankar. Precis som livet är, inget är perfekt. Så sluta då lägga dig i hur hon skriver om sitt och hur hon formulerar sig. Saken är den att Carolines namn inte fanns på bloggen försen du lade ut det! Great job!

2010-12-19 @ 11:29:12
URL: http://tvillingrockers.blogg.se/
Postat av: H-man

Man får inte mobba någon som har dyslexi

http://sv.wikipedia.org/wiki/Dyslexi

2010-12-20 @ 20:57:12
Postat av: Renée

Emma ju mer energi du lägger ner på att bry dig ju roligare tycker dom som skriver anonyma kommentarer att det är.

Mitt juliga råd, hihi är att bara kasta bort allt dumt som skrivs och skriv inte tillbaka på de, till slut tröttnar dom!!



God jul till er alla!!!

2010-12-23 @ 13:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0